Hogyan váltotta meg több ezer kacsa a múzeumot
Totál zseniális ötlettel reklámozta az atlantai Design Múzeum legújabb fürdőszoba designokat bemutató kiállítását. Az is nehezítette a helyzetet, hogy a büdzsé minimális volt és a múzeumot se ismerték annyira az emberek. A múzeum marketingesei úgy döntöttek, hogy teleszórják a város egy frekventált területét több ezer sárga gumikacsával, amit az emberek magukkal vihettek. A múzeum kérése csupán csak annyi volt, hogy fotózzák le a kacsát saját fürdőszobájukban és rakják fel az internetre. Ami teljesen lenyűgözött ebben az ötletben, hogy egy egyszerű hétköznapi tárgy mennyire fel tudta dobni az amúgy szürke, megszokott városi tereket azáltal, hogy kiragadták megszokott környezetéből. Természetesen ez egy pozitív példa, mert a kampány sikerrel zárult, ahogy ebben a rövid filmben el is mesélik.