Muzgo

Újratervezés

Ha azt mondom Wolff Olins, azt mondod, hogy: Tate, Olimpia 2012. Bizony, bizony, mi is írtunk már többször erről a kreatív ügynökségről és most újra terítékre kerültek, két angol projektet követően egy amerikaival. A Smithsonian Institution-nél végeztek egy kis vérfrissítést. Még modernebb, még relevánsabb, hogy még hatékonyabban jusson el minél több emberhez, a lehető leggyakrabban. - fogalmazza meg az új reklám céljait az adweek.com

A 19 múzeumot 9 kutatóközpontot és egy állatkertet magába foglaló Smithsonian októbertől jelentkezik az új kampánnyal nyomtatott és digitális formában, például óriásplakátokkal az olyan nagy városokban, mint Washington D.C., Los Angeles, San Francisco. Hét karakter képviseli az intézet hét különböző ágazatát: megjelenik a felfedezés, a vadon, a "zöld", a kulturális keveredés, a történetmesélés, az újdonság és a remekművek is - lefedve ezzel életünk, kultúránk minden szegletét és mindez Seriously Amazing.

A kampány egyértelműen a fiatalokat szólítja meg. A reklámok egy-egy kérdésre építenek, melyekre a választ az intézményben találhatjuk, valamint a frissen felújított honlapon.  Azt pedig, hogy a  kérdések tényleg életre kelnek-e, ahogy azt a reklám hirdeti kiderül akkor, ha mi magunk is ellátogatunk az oldalra és kipróbáljuk.

És mi a ráadás? Egy "how to made" videó a plakátok készítéséről

--> komment
Vissza a lap tetejére
süti beállítások módosítása